Većina ljudi danas naivno misli da se ličnosti i događaji u
današnjem svetu pojavljuju i odigravaju sami od sebe. Nažalost, istina je
potpuno obrnuta – sve je pod apsolutnom kontrolom i sve se kreira u zato
posebno osnovanim istraživačkim institutima. Politika, ekonomija, kultura,
sport, sve se projektuje i usmerava ka jednom osnovnom cilju – uništavanju i
iskorenjivanju tradicionalnih religija, hrišćanstva na prvom mestu, radi
stvaranja jedne svetske religije Novog doba, Doba vodolije sa novim matrejom, učiteljem
ili hristom, tj. antihristom.
Isto ovo važi i za pop i rok muziku (v. E. Dubay, The
Atlantean Conspiracy, 174-178). Izmišljena u tajnim institutima, ona ima za
cilj da mlade odvoje od tradicionalnog hrišćanskog morala, etike i vaspitanja i
da ih uključi u nove, liberalnije i ezoteričnije „duhovne“ tokove, a u krajnjem
slučaju da ih preko bluda, narkotika i okultizma, direktno uključi u
satanističke obrede i idolopoklonstvo. U tu svrhu su projektovani sasvim
određeni profili „pop zvezdi“, kako bi svako od mladih našao sebi odgovarajućeg
idola, i njihovim obožavanjem i podražavanjem postao tačno željeni proizvod
matriksa.
U ovako mračno skovanom „sazvežđu“ jednoj je „zvezdi“ dat
poseban zadatak. Reč je o Lujzi Čikone, koja sebe bogohulno naziva „Madona“
(mea Domina – moja Gospođa), i koju V. Dimitrijević s pravom naziva Antimadona.
Kada govorimo o ovom plodu i žrtvi jezivih satanističkih
planova treba imati na umu projekte tzv. programiranja uma, koji se od 2.
svetskog rata u SAD i Z. Evropi vrše na hiljade i hiljade nesrećne dece. Kako
lična svedočanstva A. Vajdler i K. O’Brajan, kao i mnogih drugih žrtava,
pokazuju, ovoj deci se od najranijeg doba putem seksualnog zlostavljanja i
najjezivijih tortura umovi programiraju, da bi od njih bili stvoreni apsolutno
poslušni robovi. Ona se tim putem spremaju da budu seksualno roblje svetskoj
političkoj eliti, da budu žrtvovana u satanističkim obredima, u kojim ta ista
elita učestvuje, ili da u svetu politike i zabave odigraju tačno pripremljenu
ulogu. Antimadona je upravo jedna od takvih žrtava programiranja uma.
Učestvovala je u snimanju porno filmova, a zatim je, zbog kakvih-takvih
glasovnih mogućnosti ubačena u pop-industriju, koja ju je napravila mega
zvezdom. O njenim ranim godinama čitamo sledeće:
„Koautoru Fricu je neko, ko je želeo da pomogne njegova istraživanja, dao katalog Vidimaksa, okultnog porno video kluba u Nju Džersiju. Ovaj kult video klub prodaje zapravo filmove dostojne prezira. Oni prodaju stvarne filmove sa kanibalizmom, žrtvovanjem devica, oklutnim ritualima ijoš gore. Kada je Madona kao tinejdž-rob sa imenom Lujza Čikone živela u Ist Vilidžu u Nju Jorku, napravljen je bio realni film o njenoj otmici, i zatim kako njena okultna zajednica (porodica) hvata otmičara i žrtvuje ga“ (C. Wheeler, F. Springmeier, The Illuminati Formula Used to Create an Undetectable Total Mind Controlled Slave, 696).Na drugom mestu isti autori kažu da „katalog nudi film Madoninog vršenja stvarnog krvnog žrtvovanja“ (C. Wheeler, F. Springmeier, Deeper Insights into the Illuminati Formula, 81). Na kraju prve knjige, u spisku (adresaru) osoba iz sveta šou biznisa, uključenih u satanizam i programe programiranja umova stoji – Madonna, satanist & monarch slave, 75 Rockefeler Plaza, New York, NY 10019 (str. 717).
Putem
svoga pseudonima i bogohulnih pesama i scenskih predstava, njen osnovni zadatak
je da milione njenih obožavatelja učini protivnicima hrišćanstva, Gospoda Isusa
Hrista i Njegove Bogomajke, Presvete Djeve Marije. Antimadona treba da zajedno
sa najnovijim „naučnim“ i „arheološkim“ „otkrićima“ podrije i ospori božanstvo
Hristovo, da Ga izjednači sa osnivačima i učiteljima ostalih religija, odnosno,
da se ospori čistota i natprirodno devičanstvo i materinstvo Bogorodičino, koja
je besemeno začela i Djeva ostala posle rađanja svoga Sina i Boga, Bogočoveka
Hrista. Takvim svrstavanjem Hrista i Bogorodice među obične ljude priprema se
mesto za onoga koji treba da zauzme Hristovo mesto Tvorca, Iskupitelja,
Spasitelja i Sudije ljudskog roda – za antihrista. Njeni scenski nastupi
odgovaraju delu viđenja koje je Sv. Jovan Kroštatski imao 1901. g.: „Hodajući
malo dalje mi uđosmo u veliku crkvu, ja htedoh da se prekrstim ali mi starac
reče: ‘Ne moraš da se krstiš, jer je na ovom mestu ‘gnusoba opustošenja’ (Dan.
12, 11)’. U crkvi beše neprijatno, na oltaru se nalazilo jevanđelje sa zvezdom,
sveće izgledaše kao od katrana i goreše kao drva za potpalu, iz čaše se širio
jak smrad, tamo se još nalazila prosfora sa zvezdom, sveštenik stajaše ispred
oltara sa licem crnim kao ugalj a ispod oltara se nalazila žena obučena u
crveno sa zvezdom na usnama i vrištaše kroz crkvu, smejući se i vičući – ‘Ja
sam slobodna’…“.
Pored, dakle, uloge za pripremanje mesta za antihristovsku
nju ejdž religiju i njenog mesiju, njena uloga će biti, ako se pretpostavke o
mogućoj hronologiji uspostavljanja Novog svetskog poretka 2012. god. pokažu
tačne, da milione svojih obožavatelja i sledbenika učini obožavateljima,
sledbenicima i poklonicima novog učitelja Doba akvarijusa – antihrista. Na ovo,
pored navedenog, upućuje i njeno najnovije bavljenje kabalom i uzimanje imena
Ester. Poznato je da judeji čekaju svog mesiju, i zato, zajedno sa iluminatima,
preko svoje mreže banaka, kompanija, medija i tajnih društava vrše završne
pripreme. Na taj način Antimadona svoje idolopoklonike treba da učini
blagonaklonim prema judejskoj veri i kabalističkoj ezoteriji, koja za svoj
glavni cilj ima da preko okultne numerologije izračuna vreme dolaska mesije,
koji će podići Solomonov hram u Jerusalimu. Jevrejsko ime Ester potiče od imena
vavilonske boginje Išter, koja odgovara egipatskoj Izidi, grčkoj Artemidi,
rimskoj Dijani, a koje su oni primili u vreme vavilonskog ropstva. Njena je
planeta Venera, i ona je boginja ljubavi i rata. Ovo na jeziku satanista, koji
se sporazumevaju i svoje tajne objavljuju putem okultnih simvola i brojeva,
znači da je Lujza Čikone, alijas Antimadona, od kraljice popa i carice
(boginje) bluda, postala glasonoša (crni anđeo) rata, koji mora da prethodi
dolasku novog mesije. Jer iluminatska deviza Ordo ab chaos, znači da spasitelj
može dođi onda kada u haosu beznađa (nestanak novca i hrane, Treći svetski rat,
„najezda vanzemaljaca“) čitavo čovečanstvo zavapi za spasenjem, tj.
spasiteljem.
Osim
toga, ono upućuje na Ester (u Starom Zavetu prevedeno kao Jestira), ženu
vavilonskog cara Asvira, i praznik Purim, ustanovljen kao sećanje na osvetu
koju su Jevreji izvršili nad neprijateljima, u vreme kada su još bili Izabrani
narod. Pošto, kao što smo rekli, judeji čekaju svoga mesiju, onda bi se
uzimanje imena Ester od strane Antimadone moglo shvatiti kao znak približavanja
vremena slavljenja novog Purima. Jer, kao što smo na drugom mestu navodili, u
kabalističkoj Knjizi svetlosti (Zohar), koju L. Čikone izučava, stoji:
„Dok ljudi Velikog Smešanja (= neprijatelji judejaca) ne budu očišćeni s lica zemlje, kiša ‘Tore’ neće pasti (= mesija neće doći) i deca Izrailja, slični travama i drveću, neće početi nicati… (= neće ovladati čitavim svetom)“.
Na osnovu rečenog vidimo da je Antimadona istovremeno
praobraz Vavilonske bludnice iz Otkrivenja, („bludnice koja sedi na vodama
mnogim, s kojom bludničiše carevi zemaljski, i stanovnici zemlje opiše se vinom
bluda njezina“; Otkr. 17, 1-2), i satanistička „sveštenica“, žrec, kao i
proročica i blagovesnik „novog mesije“ i „mira“ koji on treba da donese
čovečanstvu. Ona treba među prvima, ako Bog dopusti da se satanski planovi
ostvare, da pođe i da se pokloni „novom mesiji“, i da time svetu potvrdi
njegovo „božansko poslanstvo“, odnosno pozove svoje poklonike da prihvate
„novog hrista“. U tom slučaju ona je sušta suprotnost proročici Ani, („udovica
od oko osamdeset i četiri godine, ne odlažaše od hrama, i služaše Bogu dan i
noć postom i molitvom“, Lk. 2, 37), koja je čekala i dočekala svoga Mesiju –
Gospoda Isusa Hrista.
Vidimo, takođe, da stvari nisu, kao što većina ljudi misli,
tako naivne i zabavne, već je njihova pozadina, naprotiv i nažalost, daleko
mračnija i tragičnija.
Ovaj tekst, poslednji je u nizu nastavaka u oviru
serijala pod nazivom “Lutke pakla”, koji sam svojevremeno započeo tekstom
posvećenom mračnoj ulozi i tragičnoj sudbini pevača Majkla Džeksona. Smatrajući
da je poštovani autor gore napisanog teksta, nadahnut Duhom Svetim, na
optimalan način objasnio prevarnu ulogu Madone, kao još jedne marionete i svojevrsnog
pionira iluminatskog šoubiznisa, te da bismo izbegli svojevrsno dupliranje u
pogledu obrađivanja ove značajne teme, odlučili smo da u okviru Srpske
analitike objavimo tekst poštovanog Jeromonaha Nikodima (Bogosavljevića).
No comments:
Post a Comment